Klacht Ziggo: Defecte horizon box geleverd

Andy1708

Begin maart is bij mij een nieuwe Horizon mediabox geleverd. Bij de poging deze te installeren bleek er een defecte harde schijf in te zitten waardoor het apparaat niet aan de praat is te krijgen en geswapt moet worden. Hierop contact opgenomen met de servicedesk en zijn duidelijk de problemen gemeld. Naar aanleiding hiervan is een monteur ingepland, twee weken later.
Bij binnenkomst wist deze monteur echter al te melden dat hij het probleem niet op kon lossen omdat hij installaties deed en geen storingen. Bovendien was hij een UPC monteur en had geen Ziggo box bij zich (één bedrijf???).
Dan begint de ellende om een nieuwe afspraak te maken. Ziggo heiligt het standpunt dat je je als klant maar moet schikken naar hen. M.a.w. een afspraak maken op een tijd dat het jou uitkomt is niet mogelijk.
Daarom is er nu een afspraak ingepland voor half april, gewoon omdat het niet mogelijk is om een gerichte afspraak (bijvoorbeeld na 16:00) te maken.

Het zou fijn zijn als Ziggo met zijn tijd meegaat en de mogelijkheid biedt om gerichte afspraken te maken ipv een dagdeel 's morgens of 's middags en zorg maar dat je thuis bent. Ook zou het fijn zijn dat er goed wordt geacteerd op klachten/meldingen want dan had de monteur die in eerste instantie kwam een vervangende box bij zich gehad.

Ook een klacht indienen over Ziggo?