Klacht Ziggo: defekt kastje gekregen en niet snel geholpen worden

Klachtnummer
# 387958
Gebruiker
v verfuurden
Datum
0 reacties

Details

De klacht

30/8 extra kastje voor tweede tv defekt. Nieuwe opgestuurd gekregen(2/9),maar deze was ook defekt. Klantenservice gebeld en er wordt niet weer een nieuwe opgestuurd. De monteur wordt gestuurd ,maar komt pas op do 12/9.
Ziggo maakt de fout door een defekt kastje op te sturen en vervolgens wordt je niet z.s.m geholpen ,maar ben je gewoon de dupe...SCHANDALIG!!
Daar betaal je iedere maand dan €94 aan

De oplossing

Zo snel mogelijk komen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen