Klacht Ziggo: Digitale televisie kijken niet mogelijk

Klachtnummer
# 99950
Gebruiker
M
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds de fusie met UPC, kan ik nog nauwelijks digitale tv kijken. Hierover contact opgenomen met Ziggo. Op 3-3-2014 is een Ziggo monteur langs geweest. Ik heb heel wat monteurs van Ziggo over de vloer gehad, maar vandaag wist ik niet wat mij overkwam. Beste man was, zacht gezegd, ronduit brutaal en onvriendelijk en alles moet mij aan mij liggen. De kabel is volgens hem gebogen en daar lag het aan. Hoe kan ik een kabel trekken naar een andere kamer zonder rekening te houden met bochten? Dat was niet zijn probleem, kreeg ik te horen. En ik mocht hem niet tegen spreken en mijn mond dicht houden, anders zou hij mij niet helpen. Toen ik hem aansprak op zijn taalgebruik, pakte hij zijn spullen op en ging weg zonder mij te helpen. Tijdens de 10 minuten dat hij aanwezig was, was hij uiterst brutaal, beledigde en intimideerde hij mij in mijn eigen huis.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen