Klacht Ziggo: Digitale televisie kijken niet mogelijk

M

Sinds de fusie met UPC, kan ik nog nauwelijks digitale tv kijken. Hierover contact opgenomen met Ziggo. Op 3-3-2014 is een Ziggo monteur langs geweest. Ik heb heel wat monteurs van Ziggo over de vloer gehad, maar vandaag wist ik niet wat mij overkwam. Beste man was, zacht gezegd, ronduit brutaal en onvriendelijk en alles moet mij aan mij liggen. De kabel is volgens hem gebogen en daar lag het aan. Hoe kan ik een kabel trekken naar een andere kamer zonder rekening te houden met bochten? Dat was niet zijn probleem, kreeg ik te horen. En ik mocht hem niet tegen spreken en mijn mond dicht houden, anders zou hij mij niet helpen. Toen ik hem aansprak op zijn taalgebruik, pakte hij zijn spullen op en ging weg zonder mij te helpen. Tijdens de 10 minuten dat hij aanwezig was, was hij uiterst brutaal, beledigde en intimideerde hij mij in mijn eigen huis.

Ook een klacht indienen over Ziggo?