Klacht Ziggo: digitale tv werkt niet

Klachtnummer
# 54196
Gebruiker
trosselp
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds woensdag 12 maart geeft het kastje voor de digitale tv geen signaal meer. De klacht is bij Ziggo bekend, zij geven aan bezig te zijn met het oplossen maar tot op heden doet het ding het nog steeds niet. Ik word niet geinformeerd over de voortgang of de oplossingen. Ik moet maar wachten, is het 'advies' van Ziggo. In eerste instantie waren ze onbereikbaar en reageerde op mijn klacht indiening dat ik maar moest bellen (!?). Zij nemen niet de moeite zelf contact op te nemen. Ik mag wel de telefoonkosten betalen voor het melden van het probleem.

De oplossing

Zorgen dat het onmiddellijk weer werkt, of een nieuw werkend kastje!
Vergoeding van de door mij gemaakte kosten en korting op het abonnement voor de periode dat ik geen ontvangst heb gehad.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen