Klacht Ziggo: Dit is onbehoorlijk al weken geen voicemail

Klachtnummer
# 377142
Gebruiker
W.C.J. Tolsma van Driel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na jaren lang ongemerkt en ongestoord gebruik te hebben gemaakt van de voicemail faciliteit bij vast bellen nu al bijna 2 maanden problemen en GEEN voicemail, Diverse keren gemeld en tot 2 x toe een mail van de directeur gehad dat de voicemail weer zou werken maar tot vandaag 11 juli geen voicemail. Gratis wordt als argument gebruikt, naar mijn weten is gratis iets wat je erbij krijgt, maar dit behoord tot het abonnement van vast bellen.
Nu al 3 weken niets meer gehoord ondanks verzoek tot voortgangsrapportage.

Gewenste oplossing

Ik wil duidelijkheid over wanneer dit is opgelost en geinformeerd worden. Dat Ziggo en Vodafone iets bedenken in hun voordeel, daar mag de klant toch niet de dupe van worden??

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen