Klacht Ziggo: Door een fout van Ziggo moet ik 2x betalen in 1 maand en krijg mijn geld pas terug bij opzegging.

Ineke

Ik heb mijn abonnement niet op gezegd maar kreeg een brief met 2 dozen dat mijn abonnement per 15 augustus opgezegd zou zijn. Dus ik heb gebeld en alles uit gelegd was waarschijnlijk een fout van Ziggo zelf (waarschijnlijk iemand met dezelfde naam hun abonnement opgezet), ik kon de dozen weggooien en alles zou hetzelfde blijven. Nu heb ik aan het eind van de maand een dubbele rekening gekregen, daarover weer gebeld de uitleg was: mijn abonnement was dat ik diezelfde maand betaalde en nu een maan vooruit moet betalen. Ik krijg mijn geld pas terug als ik mijn abonnement op zeg waarschijnlijk na mijn dood dus...als mijn nabestaande het dan nog weten en er achter aan gaan.... Ik vind dit diefstal en ben de dupe van de fout die hun gemaakt hebben...Ik wil mijn geld terug...

Dat ik mijn geld terug krijg en niet pas bij opzegging of overlijden

Ook een klacht indienen over Ziggo?