Klacht Ziggo: duur servicenummer

Klachtnummer
# 176632
Gebruiker
A.C.M. Timmermans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb jullie servicenummer 1830 gebeld, ik ben tig keer doorverbonden heb nu een rekening van 40 euro .Ik vind dit schandalig veel voor een servicenummer.
Graag zou ik mijn geld terugzien.

De oplossing

geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen