Klacht Ziggo: Echt onmogelijk

ikhoopdathetnueensklaaris.

Wij moesten een mediabox laten repareren, omdat deze er snel uit gaan, krijg je niet snel meer een andere, geen probleem als hij het maar doet. Na flink wat ,,gedoe,, met de reparateur, is hij weer weggegaan, zonder dat het was opgelost. Dus ik weer bellen en een beetje uitgelegd wat er was gebeurd, terwijl ik aan het mailen was naar jullie, krijg ik een mail, met de tekst dat ik maar even 35 Euro moest betalen omdat ik niet thuis was. .Ik denk dat ik in 3 weken tijd heel veel met jullie heb gesproken en daarom ook iedere keer iemand anders, werden deze verhalen een onwaarschijnlijk verhaal. We zouden 3 mediaboxen hebben . 1 Voor beneden en 2 voor boven. Nee dat is niet zo, we hebben er maar 2, en ik werd met dit gegeven wel 4 keer om de oren geslagen. Kom dan hier, je mag komen kijken. Nou oke dan, ze zouden dat in orde maken, en het zou uit ons pakket worden gehaald. Nou gelukkig, ik werd er een beetje knorrig van. Toch kreeg ik weer een brief over deze 3 mediaboxen, en heb ik maar weer het verhaal gedaan. Nu kreeg ik v andaag weer een brief van jullie met de mededeling omdat wij de digitale televisie zou hebben opgezegd, en dat we dan de mediabox wide opsturen naar jullie. Dus maar weer gebeld en intussen was ik niet meer knorrig maar aardig boos . Ik kreeg ene Jenny aan de lijn, ik uitgelegd dat wij dit nooit hebben opgezegd.vervolgens werd ik in de wacht gezet, en voor ze terug kwambn waren we ruim een kwartier verder. Ze wist wat ik bedoelde en snapte dat wij boos waren. Maar als wij nu dat kastje op zouden sturen dan kwam het helemaal goed. Ik had haar vlak daarvoor het recu van de Post.NL. gegeven , nou wie dit ook leest, ik hoop dat U kunt begrijpen dat ik bijna ontplofte. Ik heb deze al opgestuurd, dat had ik haar al een paar keer gezegd. Toen werd er ook nog gevraagd of mijn man dat misschien had opgezegd, toen dacht ik, daag Ziggo, ik vind het wel lekker. Maar goed, ze zou de 2 mediaboxen verwerken bij jullie, toen heb ik maar niets meer gezegd en haar een fijne dag gewenst, en heb opgehangen. Maar ik ben echt van plan om de hele zooi bij jullie op te zeggen. Maar ik denk dat ik eerst maar even wat moet afkoelen. Ik hoop wel dat ik hier een antwoord op krijg. Ik hen tussen deze weken met iemand gesproken, die het echt heel vervelend vond allemaal. En van hem kreeg ik toen een paar tegoeden voor de films , om te kopen. Misschien dat dit helpt. Ik vind hetzelf heel vervelend om deze brief te schrijven, maar ik vind dat het nu mooi is geweest.

Het voor elkaar gaat maken. en als ik niet opzeg, dan ook als een van de eersten die nieuwe mediaboxen mag ontvangen.