Klacht Ziggo: Echt teleurgesteld

# 419224
Jenijana

Goedem ik zit sinds juli 2019 bij ziggo en echt ben niet tevreden ik betaal 85 euro sommige leren 95 euro voor diensten die ik niet kan genieten. Mijn Kids gaan naar school en wat internet doet is om een burnout van te krijgen. Nee man dit is niet gezond voor een mens dat je voor een provider kiest waar je dingen worden beloofd en 't niet waargemaakt wordt. Internet loopt steeds vast en wanneer ik zegt steeds is 't constant echt niet leuk om zo van internet te genieten. Had dit gemeld bij ziggo en kwam er iemand langs omdat ik geen gebruik had gemaakt van de gratis monteur en komt hij langs zie ik dat ik 2 internet verbindingen hebt. 1van 20 speed en 1 van 50.op die meneer zijn laptop krijgt hij wel de 50 maar op geen van onze toestel lukt 't niet of komt 't wel maar daar valt 't ook snel weg. Constant valt internet weg dan loopt alles vast ik moet steeds resetten en tog krijg je dezelfde probleem. Ik wil overstappen want betaal zomaar mijn geld en wie profiteer niet ik of de Kids maar ziggo die geniet. Is niet leuk. Ik ga ik weer daar zegt die man doodleuk dat ze verder niets voor mij kunnen doen watttt dat is tog geen service dus wil overstappen naar een ander provider. Ik ben echt depressief geworden want je kan niet genieten voor service die er beloof is. Kan tog niet zijn hoge kosten die ik betaald en waarvoor betaal ik ze voor spek en bonen echt ziggo ik heb spijt echt zware spijt dat ik van Vodafone weg bent. We zijn mensen en ik krijg een kleine uitkering en bij Vodafone betaalde ik nog 50 euro en de servies was veeeeeel beter.

Het bedrijft moet geven wat die beloofd mijn vertrouwen is zo dusdanig aangetast dat ik geen zin heb nog bij ziggo te blijven wil weg heb geen vertrouwen meer

Ook een klacht indienen over Ziggo?