Klacht Ziggo: Extra mediabox werkt niet.

Klachtnummer
# 121193
Gebruiker
Rob
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds de overname van UPC door Ziggo heb ik een Horizon mediabox, mét extra mediabox in de slaapkamer.
Die laatste werkt niet. Beeld valt telkens weg, foutcode 8099.
De helpdesk erkent de problemen maar kan geen oplossing bieden. Inmiddels krijg ik ook de kosten vergoed.
Maar hoe kan dit? Ik heb nu voor onbepaalde tijd geen TV op de slaapkamer.
De monteurs zeggen dat de box nieuw is en men nog geen ervaring ermee heeft.
Is dit weer een voorbeeld van een té ver doorgevoerde kostenbesparing bij de inkoop van deze technologie?
Het lijkt erop dat de hardware niet functioneert. De box maakt ook een vreemd brommend geluid.
Zal Ziggo de fout erkennen en alle boxen gaan vervangen?
Dat zal een forse strop betekenen?
Ik ben benieuwd of meer mensen dit probleem óók ondervinden.

Gewenste oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen