Klacht Ziggo: Extra zenders aanschaffen is een ramp.

Klachtnummer
# 182881
Gebruiker
Urkaandezee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had aan het einde van het voetbalseizoen mijn fox sport en ziggo sport abonnement opgezegd. Toen ik dit telefonische deed werd mij de optie voorgesteld om het met ingang van het nieuwe seizoen weer aan te sluiten. Daarmee ging ik akkoord. Toen vervolgens het nieuwe seizoen begon deden de zenders het niet. ik heb toen gebeld met de klantenservice en ipv 31 juli had de medewerker een fout gemaakt en 31 augustus in gevuld. Oké, dat kan gebeuren. Nu werd er afgesproken om alles zsm weer aan te sluiten. 2 dagen later had ik fox sport maar geen ziggo sport. Weer met de klantenservice gebeld, deze vertelde mij dat ziggo sport binnen een paar uur het zou doen en gaf me gelijk de optie om 1 maand Videoland te gebruiken. Daarmee ging ik akkoord. 2 dagen later nog steeds niks, weer gebeld nu werd mij weer hetzelfde beloofd.
Nu doet 2 dagen later ziggo sport het wel. Maar Videoland het niet. HEB IN TOTAAL 3 UUR BELLEN MET EEN KLANTENSERVICE EROP ZITTEN. Vind dit echt onbegrijpelijk!

De oplossing

Enigszins een compensatie ivm met de gemaakte belkosten. En uiteraard al het ander leed.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties