Klacht Ziggo: Factuur Horizon box niet correct

Klachtnummer
# 260271
Gebruiker
Tessah
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds december 2016 Ziggo opgezegd wegens verhuizing. Doos voor terugsturen van de Horizon box werd naar het oude adres gestuurd, dus hebben we nooit ontvangen. Uiteindelijk zelf de Horizon box teruggestuurd naar antwoordnummer in Venray met track & trace code, maar Ziggo blijft een factuur sturen voor de kosten van de Horizon box, omdat hun aangeven de box nooit ontvangen te hebben. Meerdere malen met de klantenservice gebeld en het probleem is nog steeds niet opgelost. Eerst vertelt een medewerker van de klantenservice dat het telefonisch doorgeven van track & trace code voldoende is, vervolgens na een tweede keer bellen met de klantenservice moet ik mijn track & trace bewijs per post verzenden naar weer een ander antwoordnummer in Lelystad. Inmiddels ben ik al ruim 4 maanden bezig om het af te ronden met Ziggo en ik zou graag zien dat het probleem eindelijk eens wordt opgelost.

De oplossing

Onterechte factuur crediteren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen