Klacht Ziggo: Factuur Horizon box niet correct

Tessah

Sinds december 2016 Ziggo opgezegd wegens verhuizing. Doos voor terugsturen van de Horizon box werd naar het oude adres gestuurd, dus hebben we nooit ontvangen. Uiteindelijk zelf de Horizon box teruggestuurd naar antwoordnummer in Venray met track & trace code, maar Ziggo blijft een factuur sturen voor de kosten van de Horizon box, omdat hun aangeven de box nooit ontvangen te hebben. Meerdere malen met de klantenservice gebeld en het probleem is nog steeds niet opgelost. Eerst vertelt een medewerker van de klantenservice dat het telefonisch doorgeven van track & trace code voldoende is, vervolgens na een tweede keer bellen met de klantenservice moet ik mijn track & trace bewijs per post verzenden naar weer een ander antwoordnummer in Lelystad. Inmiddels ben ik al ruim 4 maanden bezig om het af te ronden met Ziggo en ik zou graag zien dat het probleem eindelijk eens wordt opgelost.

Onterechte factuur crediteren

Ook een klacht indienen over Ziggo?