Klacht Ziggo: factuur ontvangen inzake mediabox

Klachtnummer
# 156215
Gebruiker
blankendal97@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onderstaande mail heb ik naar ziggo gestuurd nav een factuur van 85 euro terwijl ik per oktober 2015 ben overgestapt. De mediabox is in dec 2015 opgestuurd, een bewijs hiervan is vandaag naar ziggo toegestuurd. Ik wil niet dat ziggo automatisch van mijn rekening incasseert terwijl ik geen relatie met hen heb. Het bedrag heb ik ook teruggehaald en blijf het doen tot het misverstand is opgelost,
Beste mijnheer of mevrouw,
Ik ben bijna 6 maanden geen klant meer van ziggo en wens ook geen mailing van deze aard van u te ontvangen. U levert mij geen producten en kunt ook niets van mijn rekening incasseren. Daar heeft u geen toestemming voor.
Wilt u zo vriendelijk zijn uw administratie op orde te zetten zodat dit soort foute facturaties niet meer plaatsvinden. Tevens verzoek ik mijn gegevens, inclusief emailadres, uit uw bestand te halen. M.vr.gr.
Judith Blankendal

De oplossing

geen automatische incasso meer en geen emails
De modem is destijds geleverd door upc, daar was ik klant van en ziggo heeft sinds maart 2015 upc over genomen. Daar begonnen de problemen. Ik wil geen relatie met ziggo en heb de mediabox en bewijsstuk meegestuurd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen