Klacht Ziggo: factuur ontvangen inzake mediabox

blankendal97@gmail.com

Onderstaande mail heb ik naar ziggo gestuurd nav een factuur van 85 euro terwijl ik per oktober 2015 ben overgestapt. De mediabox is in dec 2015 opgestuurd, een bewijs hiervan is vandaag naar ziggo toegestuurd. Ik wil niet dat ziggo automatisch van mijn rekening incasseert terwijl ik geen relatie met hen heb. Het bedrag heb ik ook teruggehaald en blijf het doen tot het misverstand is opgelost,
Beste mijnheer of mevrouw,
Ik ben bijna 6 maanden geen klant meer van ziggo en wens ook geen mailing van deze aard van u te ontvangen. U levert mij geen producten en kunt ook niets van mijn rekening incasseren. Daar heeft u geen toestemming voor.
Wilt u zo vriendelijk zijn uw administratie op orde te zetten zodat dit soort foute facturaties niet meer plaatsvinden. Tevens verzoek ik mijn gegevens, inclusief emailadres, uit uw bestand te halen. M.vr.gr.
Judith Blankendal

geen automatische incasso meer en geen emails
De modem is destijds geleverd door upc, daar was ik klant van en ziggo heeft sinds maart 2015 upc over genomen. Daar begonnen de problemen. Ik wil geen relatie met ziggo en heb de mediabox en bewijsstuk meegestuurd.

Ook een klacht indienen over Ziggo?