Klacht Ziggo: Factuur/problemen

Klachtnummer
# 324348
Gebruiker
Makar
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Sinds 2 maanden weer klant bij Ziggo, en in Mijn Ziggo ( die het een tijdje niet te gebruiken was ), zie je, wanneer ze het bedrag, wat betaald moet worden ,van je rekening gehaald word.
Hier over een vraag gesteld, nu ze sturen gewoon geen factuur meer via de mail, en als je het per post wil ontvangen, dan betaal je er € 2,50 voor. Hoe verzinnen ze het.
En antwoord, wat er verder geschreven hierover is, krijg je gewoon niet. Zelfs als je problemen doorgeeft, ( wat voorheen heel vaak is doorgegeven ) krijg je op de aangegeven punten, geen antwoordt,
Zelfs als je telefonisch een probleem doorgeeft, weet de medewerkster niet waar je het over hebt, en krijg je dus een antwoordt, wat nergens op slaat, dus heb ik dit ook verschrikkelijk boos laten merken , hoe ze je helpt, en zo iemand werkt bij Ziggo die niet weet waar je het over hebt

De oplossing

Dat ze per e-mail de factuur toe sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?