Klacht Ziggo: factuur van ziggo mobiel is niet correct

Klachtnummer
# 144516
Gebruiker
mike
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 30 oktober zijn wij van Vodafone naar ziggo gegaan,1 en al ellende!
De factuur van 1 tot 30 oktober daar stonden onze abbo s al op,ik heb contact gehad met ziggo,de medewerkster vertelde dat dat fout was gegaan,dus dat bedrag terug gestort.
de mevr vertelde u krijgt een cadeau van ons als pleister op de wonden 500 mb er gratis bij en 4G en 1 maand gratis. en ze heeft ingesteld 0 euro buiten de bundel.21 november nieuwe factuur 299 euro. Ik direct gebeld met de ziggo de medewerker vertelde mij oh mevr sorry ik zie het al er is iets goed mis gegaan en heeft mij ook toegezegt dat de factuur op 0 euro staat nu.we hebben ook tot 2 keer aan toe een sms van ziggo gehad met uw mobiel is ingesteld op 0 euro buiten de bundel!5 dagen later wordt er gewoon 299 euro van me rekeing afgeboekt!!Dus zoals gezegt door de medewerker dat kon ik gewoon laten crediteren.Zoveel keren beloofd dat ze mij zouden bellen niet dus!!!Factuur is verhoogd met 51 euro er op dus 346 euro!!ZIGGO NU OPLOSSING!!

De oplossing

Zoal beloofd en toegezegt dat deze factuur onterecht is en op nul euro komt!!
Wij willen dit binnen zeer korte tijd geregeld zien ik heb inmiddels al 10 x aan de telefoon gehangen en 7 keer een klacht bij ziggo ingediend Maar iets van hun laten horen homaar!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen