Klacht Ziggo: factuur van ziggo mobiel is niet correct

mike

Sinds 30 oktober zijn wij van Vodafone naar ziggo gegaan,1 en al ellende!
De factuur van 1 tot 30 oktober daar stonden onze abbo s al op,ik heb contact gehad met ziggo,de medewerkster vertelde dat dat fout was gegaan,dus dat bedrag terug gestort.
de mevr vertelde u krijgt een cadeau van ons als pleister op de wonden 500 mb er gratis bij en 4G en 1 maand gratis. en ze heeft ingesteld 0 euro buiten de bundel.21 november nieuwe factuur 299 euro. Ik direct gebeld met de ziggo de medewerker vertelde mij oh mevr sorry ik zie het al er is iets goed mis gegaan en heeft mij ook toegezegt dat de factuur op 0 euro staat nu.we hebben ook tot 2 keer aan toe een sms van ziggo gehad met uw mobiel is ingesteld op 0 euro buiten de bundel!5 dagen later wordt er gewoon 299 euro van me rekeing afgeboekt!!Dus zoals gezegt door de medewerker dat kon ik gewoon laten crediteren.Zoveel keren beloofd dat ze mij zouden bellen niet dus!!!Factuur is verhoogd met 51 euro er op dus 346 euro!!ZIGGO NU OPLOSSING!!

Zoal beloofd en toegezegt dat deze factuur onterecht is en op nul euro komt!!
Wij willen dit binnen zeer korte tijd geregeld zien ik heb inmiddels al 10 x aan de telefoon gehangen en 7 keer een klacht bij ziggo ingediend Maar iets van hun laten horen homaar!

Ook een klacht indienen over Ziggo?