Klacht Ziggo: Factuur

MS

17.01 klant geworden met Alles in 1 ( maandelijks ). In de 1e week heb ik mijn abonnement per 7 maart beëindigd. Eind januari heb ik gevraagd waar factuur bleef. Ik moest afwachten... 24.02 zelf gebeld en i.o.l.m. medewerker Ziggo Klantenservice , diverse betalingen gedaan m.b.t. de afgenomen diensten.Eind feb. krijg ik factuur t.w.v. € 109,59 voor periode 17/01 t/m 01/04. Hierover telefonisch contact gezocht betreft foutieve periode. Aangezien ik al betaald had,was alles afgehandeld. Ik heb in overleg een brief gestuurd met de uitleg. ( O reactie ! )Vervolgens komt er een herinnering voor een openstaand bedrag ( 7 maart ) Telefonisch contact gehad , onterechte herinnering. Uiteindelijk 2e aanmaning met dreiging incassobureau/deurwaarde. Ik heb het onverschuldigde bedrag overgemaakt. Eind maart heb ik het te veel betaalde bedrag terug ontvangen ( 2 maanden na betaling )Nu eind mei komt Ziggo met factuur voor periode 7.03 tot 30.04.Terwijl ik geen klant meer ben. Hoe los ik dit op ?

Dat Ziggo de door mij gedaande betalingen controleerd, waardoor Ziggo kan zien dat ik voor de periodes betaald heb. Op24.02.2014 :
€ 21.27 (17.01 tot 31.01)+ € 43.95 (01.02 tot 28.02) + 10.98 (01.03 tot 07.03)
Op 07.03 betaald : € 16,00 ( TV 08.03 tot 04.04) Bedrag i.o.l. met klantenservice Ziggo
12.03 n.a.v. onterechte aanmaning betaald € 16,97 . In maart is de correctie geweest op de factuur € 35,44, na telefonisch contact gehad te hebben was alles opgelost. Nu opeens openstaand bedrag van € 34.82. Ziggo reageert nooit op brieven die ik van telefonische klantenservice moet schrijven ( 15 x ) Waardeloos.
Ik wens dat dit wordt opgelost en dat ik geen gedonder mee krijg. Ik heb alles betaald !

Ook een klacht indienen over Ziggo?