Klacht Ziggo: Factuur

Klachtnummer
# 61558
Gebruiker
MS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

17.01 klant geworden met Alles in 1 ( maandelijks ). In de 1e week heb ik mijn abonnement per 7 maart beëindigd. Eind januari heb ik gevraagd waar factuur bleef. Ik moest afwachten... 24.02 zelf gebeld en i.o.l.m. medewerker Ziggo Klantenservice , diverse betalingen gedaan m.b.t. de afgenomen diensten.Eind feb. krijg ik factuur t.w.v. € 109,59 voor periode 17/01 t/m 01/04. Hierover telefonisch contact gezocht betreft foutieve periode. Aangezien ik al betaald had,was alles afgehandeld. Ik heb in overleg een brief gestuurd met de uitleg. ( O reactie ! )Vervolgens komt er een herinnering voor een openstaand bedrag ( 7 maart ) Telefonisch contact gehad , onterechte herinnering. Uiteindelijk 2e aanmaning met dreiging incassobureau/deurwaarde. Ik heb het onverschuldigde bedrag overgemaakt. Eind maart heb ik het te veel betaalde bedrag terug ontvangen ( 2 maanden na betaling )Nu eind mei komt Ziggo met factuur voor periode 7.03 tot 30.04.Terwijl ik geen klant meer ben. Hoe los ik dit op ?

De oplossing

Dat Ziggo de door mij gedaande betalingen controleerd, waardoor Ziggo kan zien dat ik voor de periodes betaald heb. Op24.02.2014 :
€ 21.27 (17.01 tot 31.01)+ € 43.95 (01.02 tot 28.02) + 10.98 (01.03 tot 07.03)
Op 07.03 betaald : € 16,00 ( TV 08.03 tot 04.04) Bedrag i.o.l. met klantenservice Ziggo
12.03 n.a.v. onterechte aanmaning betaald € 16,97 . In maart is de correctie geweest op de factuur € 35,44, na telefonisch contact gehad te hebben was alles opgelost. Nu opeens openstaand bedrag van € 34.82. Ziggo reageert nooit op brieven die ik van telefonische klantenservice moet schrijven ( 15 x ) Waardeloos.
Ik wens dat dit wordt opgelost en dat ik geen gedonder mee krijg. Ik heb alles betaald !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen