Klacht Ziggo: Flexibiliteit Ziggo

PB

Per April 2017, moet ik 2,- Euro per maand meer moet betalen, aangezien Ziggo het HBO pakket schijnen te hebben toegevoegd, Echter nu blijkt dat ik hiervan helemaal geen gebruik kan maken, aangezien ik een CI module kaart heb, Dus m.a.w ik betaal voor iets wat ik niet kan en ook wil gebruiken.
Ziggo weet dat ik een een CI module heb en geen gebruik kan maken van deze
kanalen, tevens wil ik hier ook geen gebruik van maken. Er word nu iets door mij strot gedrukt waar ik helemaal niet om gevraagd heb en ook helemaal niet wil.
Ik wil dus deze 2,- Euro terug gestort zien en tevens de factuur voor volgende maand weer op het oude bedrag gezet zien.
Een klachtenformulier via hun website versturen gaat ook al dagen niet aangezien er dan een foutcode komt.
Per telefoon word je gewoon schofterig behandeld, onder de noemer het is slikken of stikken, en er is geen andere mogelijkheid

Klant nummer : 5470464

2,- euro van April terug gestort zien, en gewoon vanaf Mei mijn oude maandbedrag weer betalen.

Ook een klacht indienen over Ziggo?