Klacht Ziggo: foutief aansluiten op verkeerd huisnummer

Klachtnummer
# 42635
Gebruiker
Inekevogels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

15 okt. abonnement afgesloten bij ziggo. Ze hebben me echter aangesloten op huisnummer 8 ipv op nr 8a. Vandaag 6 dec. Is dit probleem nog niet verholpen, mijn telefoon ruist enorm, dit zou verholpen zijn als ik eenmaal op het goede nr. aangesloten ben, maar hoe lang gaat dit nog duren? Abonnementskosten zijn al wel in rekening gebracht tot jan. Opzegservice deugd ook niet, heb nu dubbele rekeningen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen