Klacht Ziggo: Fraude

Klachtnummer
# 301294
Gebruiker
M.i.c.h
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ziggo heeft een inloop van ong 5 dgn op de factuur datum
Dat resulteert in 12×5=60 dgn op en jaar!
Oftewel je betaald 2 mnd extra!! op een jaar.

Heb vandaag contact gehad met Ziggo en kreeg als excuus dat het ivm de feestdagen zo is ingelopen, maar het terug zetten naar oorspronkelijke datum zou niet mogelijk zijn
Tenzij het intern goed gekeurd zou worden.
Al bij al, is dit klink klare fraude

Gewenste oplossing

Terug zetten van oorspronkelijke afschrijf-datum, en geen veranderingen meer tenzij in overleg met de klant

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen