Klacht Ziggo: Geblokkeerd van internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 337421
Gebruiker
yves
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij zijn gisteren zomaar afgesloten van internet vin met verzenden van spam buiten ons weten om,dit gebeurde zonder enige vorm van communicatie, dus ik vandaag gebeld maar de medewerker kon het niet aan dat ik boos was en gooide de telefoon erop,echt klant vriendelijk,maar samen naar een oplossing zoeken is er niet bij dus als u Ziggo overweegt te nemen denk dan goed na.

De oplossing

Ik wil dat het op gelost word,en ik eis een schade vergoeding van alle allen de die hier mee gepaard ging

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
yves
Datum
Uiteindelijke oplossing
bedrag van geen internet in mindering breng,en het incasso bureau stop zetten,want door het niet versturen van een betaallink zit ik met een incasso bureau
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ziggo?