Klacht Ziggo: gebruik over bundel

Klachtnummer
# 139415
Gebruiker
schildersjas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

factuur gekregen van 300 euro ivm verbruik boven mijn bundel.
na een gesprek met ziggo, kwamen we erachter dat wanneer Wifi uitvalt automatisch Internet wordt ingeschakeld op mijn mobiele telefoon, met alle gevolgen van dien. Aangezien de Wifi verbinding geregeld dagen niet goed functioneerd ben ik daar de dupe van geworden. Ik ben van mening dat wanneer ik goed Wifi contact had gehad, dit niet was gebeurd. Er werd mij gezegd dat ik dan gelijk had moeten bellen.

De oplossing

Kwijtschelding van 300 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen