Klacht Ziggo: Geen digitale/ HD televisie

Klachtnummer
# 99989
Gebruiker
Hans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds de samengang met UPC, en andere zenderindeling, HO-PE-LOZE [ GEEN] ontvangst van de digitale zenders. De helpdesk kan je gewoon niet helpen, zoek het maar uit! ik had alles gedaan wat ik moest doen. Heb 2 mails gestuurd, geen enkele reactie! Ik kon aangeven dat ik gebeld kon worden, nog geen 1 telefoontje gehad. En straks komt ...gewoon... weer de rekening! En dat noemt zich de beste internetprovider, schandalig. Zenders zijn ook niet analoog te ontvangen, krijg diverse fout-code meldingen.

De oplossing

Dat ik alle zenders die in aanmerking komen, gewoon kan ontvangen, digitaal of analoog, en verrekening met niet gekregen producten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen