Klacht Ziggo: Geen duidelijkheid, geen referentie nummers.

Klachtnummer
# 310295
Gebruiker
MMSALAH
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het navragen van een bestelling installatie pakket krijg ik geen duidelijkheid of het pakket wel geleverd word. Dit 2 dagen voor het ingaan van het abonnement. 2 medewerkers zetten je 15 minuten in de wacht. Allemaal prima echter wanneer ik naar een referentie vraag om terug te kunnen komen op de gemaakte afspraak krijg je een tijdstip en voornaam.
Bij het indienen van de een klacht via de website, zelfde verhaal. Geen referentie code of bevestiging via e-mail van je ingestuurde klacht. Alleen een zin dat er contact met je opgenomen word.
Je kunt dus nooit terug refereren naar een gesprek of formulier. Ik doe even de aanname dat Ziggo deze transparantie opzettelijk vermijd.

De oplossing

Gewoon zorgen dat klanten makkelijk kunnen terug refereren en ook dossier opbouw kunnen doen. Want helaas is dat tegenwoordig nodig bij bedrijven. Zeker als deze weinig tot geen concurrentie genieten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen