Klacht Ziggo: Geen fatsoenlijk antwoord op mijn klachten!

Anoniem

Ziggo
Afd.: “klantenservice”
Postbus 43048
NL-3540 AA Utrecht.
Lomm, 28 juni 2012.
Betreft: meerdere klachten!

Geachte heer, mevrouw,

Op vrijdag 25 mei 2012 heb ik via uw website een klacht ingediend i.v.m. 3 dagen storing van Ziggo, voor ons is dat de TV en Radio, meer betrekken we gelukkig niet van Ziggo!
Omschrijving van mijn klacht was: Waarom word er niet via internet, via jullie website aangegeven dat er een langdurige storing is???? En waarom moet je op jullie website in godsnaam alles invullen nadat je je klantnummer hebt ingevuld, belachelijk.
Bevestiging op 25 mei 2012 via mail van Ziggo Auto-Acknowledgement PC5943-klacht-TV digitaal-storing: verbinding en ontvangst.

Op 28 mei krijg ik via mail antwoord:
Geachte heer/mevrouw Hegeman,
Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.
Doorgaans geven wij alle storingen aan op onze site. Kunt u aangeven om welke storing het gaat.
Heeft u nog vragen? Ga dan naar www.ziggo.nl/klantenservice voor informatie over onze producten en diensten. Stel hier uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat 24 uur per dag voor u klaar.
Sallami, Hamza
Medewerker Klantenservice.

Geen idee wat zijn of haar voornaam of achternaam is, maar dit terzijde.

Daarop heb ik op 7 juni 2012 weer via de website van Ziggo, waar je dus weer alles moet invullen, het volgende geantwoord:
Geachte Sallami, Hamza mede/tegenwerker “Klantenservice”.
1. Allereerst geeft u geen antwoord op mijn vraag waarom je alle gegevens moet invullen nadat je je klantennummer via jullie website hebt ingevuld.
2. U stelt een vraag maar antwoord moet je geven, nadat je weer al je gegevens moet invullen, via jullie website.
3. U hebt mijn klantnummer, en is dus makkelijk in uw gegevens op te zoeken, wat we van Ziggo hebben.
4. U hebt mijn postcode, vul dit in op jullie website en u vind al op twee dagen gemeld de betreffende storing.
5. U stuurt een email met een vraag maar direct antwoorden kan niet omdat het een noreply mail is, erg klantonvriendelijk en eigenlijk erg onbeschoft.
Hopelijk begrijpt u mijn ergernissen en krijg ik een fatsoenlijk antwoord.

Hoogachtend,
R.L. Hegeman

Bevestiging op 7 juni 2012 via mail van Ziggo Auto-Acknowledgement PC5943-klacht-TV digitaal-storing: verbinding en ontvangst.

Vervolgens totaal niets meer van Ziggo “klantenservice” vernomen. Ik denk dat ze het woord klantenservice beter kunnen vervangen door klantentegenwerking.

Indien men op de “klantenafdeling” van Ziggo de Nederlandse taal niet machtig is dan is het misschien, werkelozen zat in Nederland, om mensen in dienst te nemen die onze mooie taal wel beheersen.
Ik ga er wel van uit dat men minimaal lezen kan, of misschien toch ook niet.

In ieder geval wens ik op kort termijn, 5 werkdagen, schriftelijk antwoord te krijgen op mijn bovengenoemd schrijven!

Hoogachtend,

R.L. Hegeman
Kerkhoflaan 3
5943 AV Lomm.
Kantnummer: 14651441.

Ook een klacht indienen over Ziggo?