Klacht Ziggo: Geen fatsoenlijk TV, telefoon en internet waar ik wel voor moet betalen

Klachtnummer
# 360961
Gebruiker
Arents
Datum
0 reacties

Details

De klacht

vanaf september 2016 heb ik gedonder met TV en afstandbediening, daarnaast telefoon en internet van ZIGGO. De meeste klachten gaan over TV met afstandbediening. Regelmatig moet ik mijn modem resetten, soms wel 2 a 3 per dag, omdat deze vast loopt en dan doet de afstandsbediening het ook niet. Regelmatig moet ik dan een monteur bellen. Bij de laatse keer werd er vermeld dat alles verkeerd was aangesloten. Goed maar daar kan ik niets aan doen, dat heeft je collega monteur gedaan. Dat kon dus niet en evengoed betalen van monteur. Daar was ik het dus niet mee eens en geëist dat zij deze moeten terug storten. Met moeite hebben ze dat gedaan. Ziggo heeft een nieuwe modem gestuurd met afstandsbediening. en jawel hoor, doet het nog steeds niet 100% maar voor ca 40 %, moet nu 2 afstandsbedieningen gebruiken of anders jawel resetten. daar betaal je nu ca € 90,-- voor, terwijl ik ook niet kan terugkijken, het geluid niet harder zetten, van kanaal wisselen, TV gids bekijken, staat alleen maar geen programma beschikbaar, ga zo maar verder Wil mijn geld terug

De oplossing

Wil het teveel betaalde geld terug. Ziggo is in gebreke

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties