Klacht Ziggo: Geen gebruik van aanbieding kunnen maken

Klachtnummer
# 294298
Gebruiker
A. Atsma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ziggo heeft ons bij herhaling per post aanbiedingen gedaan om een alles in1 pakket aan te schaffen voor de prijs van 34,95 geldend voor de eerste drie maanden.
Wij hadden al tv van Ziggo en wilden wel eens overstappen naar een alles in 1 pakket.
Tot onze verbazing was niet de €34,95 afgeschreven maar de normale prijs van €47,50. IK heb hier over gebeld en nu blijkt dat het niet voor bestaande klanten geld. Dat is vreemd, want waarom sturen ze mij die aanbieding dan?
Ik moest die brief kunnen aantonen waarin die aanbieding stond! Tja die heb ik natuurlijk niet meer, want je gaat er niet van uit dat die aanbieding niet voor mij geldt terwijl ze het mij wel aanbieden! Ter tegemoetkoming wilden ze mij nog wel een extra zender aanbieden, maar daar heb ik niks aan, ik heb al veel te veel! Het gaat er dus vooral om dat ze mij iets aanbieden wat ik niet krijg!
Ik vind dit dan ook misleidende reclame!!

De oplossing

Mij gewoon die aanbieding van €34,95 geven!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen