Klacht Ziggo: geen HBOGO, wel betalen

Klachtnummer
# 114138
Gebruiker
Bas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Inloggen via Ziggo account op HBOGO.nl geeft melding, herkent login niet, neem contact op met televisieaanbieder, Ziggo dus.
Ziggo klantenservice geeft aan dat het een bekende storing is die komt en gaat. Er zal melding gemaakt worden dat ik hier ook langs van heb. Een oplossing is er niet voor. Dus ook geen enkele duidelijkheid of en wanneer het probleem opgelost kan worden. Wanneer ik aangeef dan, totdat het probleem is opgelost niet meer wens te betalen voor HBO, wordt aangegeven dat er enkel over compensatie gesproken kan worden, nadat het probleem is opgelost. Dit laatste is beleid bij Ziggo bij alle storingen. Kortom, of en wanneer het probleem wordt opgelost is niet duidelijk, daarnaast is een vorm van compensatie ook niet duidelijk. Je krijgt dus niet geleverd waarvoor je betaald en krijgt ook geen compensatie, althans pas na einde storing.

De oplossing

Duidelijkheid over compensatie vooraf en duidelijkheid duur storing en wanneer oplossing verwacht mag worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen