Klacht Ziggo: Geen internet, geen service van Ziggo

Klachtnummer
# 326894
Gebruiker
C. Willemse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op dit moment heb ik geen internet. Bij Ziggo kon men niet zeggen wat het probleem is. Er moet dus een monteur komen. Deze monteur kan pas woensdag langskomen. Dit betekent dat Ziggo de klant 6 dagen zonder internet laat zitten. Dit is onacceptabel. Je kunt tegenwoordig als mens ( thuiswerken, bankzaken regelen enz) niet 1 dag zonder internet. En dat Ziggo hiervoor geen noodmonteurs heeft is onacceptabel. Tevens zal ik hiervoor een vrije dag van mijn werk voor moeten nemen want de avond ik ook geen optie voor Ziggo. Ziggo wat een ontzettende slechte service. Ik zit een jaar aan jullie vast maar daarna stap ik snel over naar een andere provider.

De oplossing

Ik wil graag vanavond, dan wel morgen weer internet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen