Klacht Ziggo: Geen internet, slechte service van helpdesk

Klachtnummer
# 175784
Gebruiker
FerryTip
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds zaterdag kampen wij met een internet probleem. Ons WiFi kanaal is wel vindbaar, maar verbinding met internet is niet mogelijk.
Direct klantenservice ziggo gebeld en die gaven aan dat, na tig aantal protocollen uitgevoerd te hebben, er een monteur, vier dagen later pas, aangestuurd gaat worden.
Op maandag kreeg ik ineens te horen dat het niet aan mijn box ligt, maar dat de storing bij ziggo ligt en ik maandagavond weer internet zou hebben. Vervolgens bleek ik dinsdag nog geen internet te hebben, dus weer gebeld. Als antwoord kreeg ik te horen dat men er mee bezig is, maar die avond zou ik echt internet hebben. Toen bleek dat dat niet het geval bleek te zijn, opnieuw gebeld. Men zou het uitzoeken en over een uurtje terug bellen. Helaas... Men moet nu nog bellen en het is inmiddels donderdag. Dus woensdagavond weer gebeld.. Men is er nog steeds mee bezig en Ziggo heeft geen idee wanneer de storing verholpen is. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

De oplossing

Een snelle oplossing en reparatie plus een onkostenvergoeding voor de gemiste dagen en geleden schade ivm bellen met eigen mobiel en gebruik data mobiel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen