Klacht Ziggo: Geen internet, slechte service van helpdesk

FerryTip

Sinds zaterdag kampen wij met een internet probleem. Ons WiFi kanaal is wel vindbaar, maar verbinding met internet is niet mogelijk.
Direct klantenservice ziggo gebeld en die gaven aan dat, na tig aantal protocollen uitgevoerd te hebben, er een monteur, vier dagen later pas, aangestuurd gaat worden.
Op maandag kreeg ik ineens te horen dat het niet aan mijn box ligt, maar dat de storing bij ziggo ligt en ik maandagavond weer internet zou hebben. Vervolgens bleek ik dinsdag nog geen internet te hebben, dus weer gebeld. Als antwoord kreeg ik te horen dat men er mee bezig is, maar die avond zou ik echt internet hebben. Toen bleek dat dat niet het geval bleek te zijn, opnieuw gebeld. Men zou het uitzoeken en over een uurtje terug bellen. Helaas... Men moet nu nog bellen en het is inmiddels donderdag. Dus woensdagavond weer gebeld.. Men is er nog steeds mee bezig en Ziggo heeft geen idee wanneer de storing verholpen is. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd.

Een snelle oplossing en reparatie plus een onkostenvergoeding voor de gemiste dagen en geleden schade ivm bellen met eigen mobiel en gebruik data mobiel.

Ook een klacht indienen over Ziggo?