Klacht Ziggo: Geen Internet en Huistelefoon sinds 08-05-2016 tot nu

John

Mijn moeder heeft het duurste abonnement van Ziggo alles in 1. Zij kreeg een aanbod voor de Horizon mediabox maar kreeg de Humax, moet weer o geruild worden. Vanaf 08-05-2016 geen internet en telefoon. Gebeld ligt aan de stekjer van get modem, 12-05-2016 nieuwe stekker nog steeds geen internet en telefoon. Weer gebeld, nu modem stuk. Afspraak gemaakt dat de monteur 16-05-2016 tussen 08.00 en 13.00 uur modem omwisselt, helaas geen monteur. 16-05-2016 3 keer terug moeten bellen omdat medewerkers mij ophangen en ik vervolgens weer 10 min in de wacht gezet wordt. Ben pissed of nu voor mijn moeder want nog steeds geen internet en telefoon. Hoop dat aangezien Ziggo de gesprekken opneemt het terug luisteren en snel met een op,ossing komt. We hebben steeds mobiel moeten bellen en mijn moeder is 73. Te gek voor woorden gewoon. Nu zeggen ze dat de monteur donderdag komt. Ik heb er een hard hoofd over in en mijn moeder denkt aan opzeggen met haar dure abonnement.

Er moeten dingen tegemoet gekomen worden dit is niet zoals Ziggo wilt zijn.

Ook een klacht indienen over Ziggo?