Klacht Ziggo: Geen internet en telefoon.

Klachtnummer
# 125655
Gebruiker
Pelleb99
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben al 2 weken geen internet en telefoon. Oorzaak is onbekend. Heel vervelend, ook doordat dingen zoals belastingsdienst te laat opgegeven werden. Er zijn 2 monteurs geweest die het probleem niet op konden lossen.

De oplossing

Weer internet en telefoon en een 'redelijke' vergoeding, in plaats van een vergoeding van 2 euro per dag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen