Klacht Ziggo: geen internet en vaste telefoon

Klachtnummer
# 165507
Gebruiker
neuf
Datum
0 reacties

Details

De klacht

al 9 dagen werkt aansluiting niet, monteur geweest, heeft nieuwe horizon box aangesloten. Alleen tv werkt. krijg dagelijks van de helpdesk te horen"is binnen 24 uur opgelost, duurt inmiddels al 9 dagen.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk werkend internet en vaste telefoon lijn

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen