Klacht Ziggo: Geen ontvangst

Robbert1986

In mijn vorige woning (3075ek 474c) meerdere monteurs en horizon boxen gehad omdat ik elke keer geen tv of internet had. In 2,5 jaar tijd heeft het nooit goed gewerkt.

Sinds januari een verhuist (3078bh 47) en hier dezelfde problemen. Alweer een nieuwe horizonbox gehad maar nog steeds geen internet en tv. Toen ik wilde overstappen naar KPN werd ik tegengehouden door ziggo omdat ik een jaar contract heb. Na veel gezeur zouden ze een monteur langs sturen om kosteloos alles werkend te krijgen. Toen heb ik gelijk aangegeven dat ik niets betaal tot het werkt.

Nu belde ik vandaag om de tijd van de afspraak te controleren en dan word mij verteld dat de afspraak is afgezegd omdat er een betaal achterstand is. (Op het moment dat ik de afspraak inplande zat er al een blokkade op)
Ik vind het super slecht dat dit niet word verteld op het moment dat ze de afspraak maken. Ik zit nu alweer 2 maanden zonder tv en internet. Ik ben er klaar mee en wil overstappen. help me

Ik wil een monteur die het direct komt oplossen. Ik wil compensatie aangezien er verwacht word dat ik betaal voor een service die ik niet kan ontvangen.

Als dit niet kan wil ik per direct mijn contract opzeggen.