Klacht Ziggo: Geen reactie

Klachtnummer
# 135852
Gebruiker
Boekel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb al 2 keer een contactenformulier ingevuld heb al 10 keer gebeld maar geen reactie ben klant vanaf 8 okt.en er worden dingen belooft maar niet nagekomen ik ben er nou al klaar mee.

De oplossing

Dat ze reageren en mij bellen en dat ik dan dat kabeltje en die versterker als nog krijg wat mij is toegezegd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen