Klacht Ziggo: Geen terugbetaling seizoenskaart Ajax

Klachtnummer
# 182415
Gebruiker
Cyrinaglas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ok mensen, ik hou niet van negativiteit, maar baal echt van Ziggo.

Verleng je seizoenskaart bij ajax en ontvang het complete bedrag binnen 2 maanden terug (zou op 9 aug moeten zijn).
Maar nee hoor het wordt 23 augustus. Slaat nergens op maarja, maar weer afwachten.
Nu is het 24 augustus en net gebeld, ze zeggen gewoon keihard sorry mevrouw het is nog niet bekend wanneer je het geld gaat ontvangen. Ze houden zich ook niet aan hun eigen actievoorwaarden. Daar staat duidelijk dat het binnen 2 maanden nadat je klant bent geworden het hele bedrag terug krijgt en niet verrekend.

De oplossing

Directe terug betaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties