Klacht Ziggo: geen toegang tot mijn ziggo

Klachtnummer
# 444819
Gebruiker
Holaziggo
Datum
0 reacties

Details

Klacht

mijn Ziggo werkt niet, ik betaal er wel voor. Ik wil gewoon op mijn pc te kijken. Al drie dagen aan de telefoon en chat met 'medewerkers'. Zou worden teruggebeld, geen gehoor, chat stopt zomaar. account zou zijn geheractiveerd, ik ontvang de mail niet. Kost me tijd en geld. Ik wil gewoon waar ik voor betaal.

Gewenste oplossing

mijn Ziggo activeren en dat ik op mijn pc tv kan kijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen