Klacht Ziggo: Geen tv en internet

Klachtnummer
# 351531
Gebruiker
#ZIGGO tenenkrommende slechte service
Datum
0 reacties

Details

Klacht

TV en internet zijn afgesloten nav een eerder verzoek. Dit verzoek is teruggedraaid, maar TV en internet blijft afgesloten. De afdeling schuldbeheer waar ik contact mee schijn te hebben (ivm dat ik bewindvoerder van mijn moeder ben) reageert nergens op. Heb al weken gemaild, al ontelbare keren gebeld. Niemand daar geeft antwoord of weet hoe het op te lossen. Het gaat om Dreef 109 in Leersum.

Gewenste oplossing

Het complete pakket weer activeren op Dreef 109 (H.I. Baalman-van der Heijden). Ik ben zelf de dochter (L. van Doorn-Baalman) en bewindvoerder en woon ernaast op nr 107.

HET GAAT OM DREEF 109 !!!!!!!!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen