Klacht Ziggo: gekochte mediabox niet ondersteund nu verplicht te huren

Klachtnummer
# 265712
Gebruiker
h.ku.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In een email van Ziggo vraagt men mij om te controleren of via kanaal 800 het Ziggo logo zichtbaar is. Zo niet, dan moet ik contact opnemen om een nieuwe mediabox te ontvangen. Per telefoon meldt men mij echter dat ik ooit mijn mediaboxen van Ziggo heb gekocht, en dat Ziggo nu alleen maar huurboxen ondersteunt. OFTEWEL, ik moet nu nieuwe boxen gaan huren en dus meer gaan betalen, anders raak ik mijn huidige zenders kwijt. Ik vind dit een nare manier om (onder bedreiging van zenderverlies) meer geld van mij los te peuteren.

De oplossing



Gekochte Mediaboxen moeten gewoon vervangen worden door nieuwe modellen, zodra Ziggo bepaalt dat de oude boxen niet meer ondersteund worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen