Klacht Ziggo: Heb contact gehad en verteld wat het probleem is en binnen een week zou worden gereageerd, helaas nog niets gehoord

Klachtnummer
# 33230
Gebruiker
cm koopmans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na overgestapt te zijn naar Ziggo voor tel. Tv en internet worden we er steeds uitgegooid. kunnen we niet internetten of bellen.
En er wordt door Ziggo niet gereageerd op onze klachten , we zijn heel erg boos over de manier van " niet thuis" geven van deze provider.
Mogelijk kunt u iets voor ons betekenen.

De oplossing

We willen bereikbaar zijn( telefoon ) en normaal kunnen internetten.
Bovendien vinden we misleidend dat ze bij de overstap melden dat ons adres geschikt is voor wat zij bieden, terwijl op de website een ander verhaal staat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen