Klacht Ziggo: Heel veel problemen met.ziggo mediabox xl

a hermus

Sinds een week of drie vier valt regelmatig de media box van ziggo uit. Ik heb contact opgenomen met ziggo. Ik zou een splitter en nieuwe kabel krijgen om het signaal te verbeteren. Nou er kwam dus alleen een splitter. Weer gebeld weer drie dagen verder ik kreeg een kabel de verkeerde. Weer dagen verder goede kabel. Het probleem van blokken in beeld was opgelost maar de mediabox blijft minimaal twee keer per dag uitvallen. Weer gebeld is.software probleem ze weten niet hoe lang het gaat duren en wanneer ik een goede software versie ga krijgen. Na weer vijf keer uitvallen achter elkaar gecharmeerd met ziggo ik moet geduld hebben. Toch zeker een week.
Geduld is op en nog geen oplossing

Ik heb ziggo gevraagd om een smartcard voor in de tv zolang de mediabox het niet doet. Ze zeiden dat het vier tot vijf dagen ging duren om te leveren en activeren en dat dan de box misschien al wel werkte. Onzin natuurlijk.
Ik vraag gewoon Die smartcard als overbrugging van problemen die ziggo heeft met hun box.
Mag ik voor min 120€ in de maand een oplossing krijgen.

Ook een klacht indienen over Ziggo?