Klacht Ziggo: HET LEED DAT ZIGGO HEET

Klachtnummer
# 418340
Gebruiker
Danny
Datum
0 reacties

Details

De klacht

medewerkers zijn echt brutaal en arrogant, smeren je op een slimme manier een contract aan voor 1 jaar en laten dit overkomen als een korting voor de ellende en storingen. vervolgens sturen ze een email waar dan in staat dat het contract verlengt is. dit ik natuurlijk niet heb gelezen omdat Ziggo elke dag wel van die info en onzinnige mails verzend. vervolgens hierover gebeld en jawel Helaas u kunt het wel afkopen, nooit geweten dat je een slechte service en brutaliteit kan afkopen, mails die Ziggo stuurt niet beantwoorden is altijd akkoord, maar als je als klant een mail stuurt en deze niet beantwoord word binnen een termijn gelden deze regels natuurlijk niet. echt een slechte organisatie met een te groot klanten bestand.

De oplossing

ik zou als bedrijf zijnde gewoon er mee stoppen daarmee zullen een hoop mensen geholpen zijn. en misschien eerlijk naar klanten toe zijn en zaken als contracten gewoon per post toe sturen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen