Klacht Ziggo: HET LEED DAT ZIGGO HEET

Danny

medewerkers zijn echt brutaal en arrogant, smeren je op een slimme manier een contract aan voor 1 jaar en laten dit overkomen als een korting voor de ellende en storingen. vervolgens sturen ze een email waar dan in staat dat het contract verlengt is. dit ik natuurlijk niet heb gelezen omdat Ziggo elke dag wel van die info en onzinnige mails verzend. vervolgens hierover gebeld en jawel Helaas u kunt het wel afkopen, nooit geweten dat je een slechte service en brutaliteit kan afkopen, mails die Ziggo stuurt niet beantwoorden is altijd akkoord, maar als je als klant een mail stuurt en deze niet beantwoord word binnen een termijn gelden deze regels natuurlijk niet. echt een slechte organisatie met een te groot klanten bestand.

ik zou als bedrijf zijnde gewoon er mee stoppen daarmee zullen een hoop mensen geholpen zijn. en misschien eerlijk naar klanten toe zijn en zaken als contracten gewoon per post toe sturen.

Ook een klacht indienen over Ziggo?