Klacht Ziggo: het probleem wordt niet opgelost en ik word niet teruggebeld

K. Furman

Al 4 weken kan ik geen mails versturen vanaf mijn telefoon (Ziggo account) en bij het proberen dit probleem op te lossen heeft de medewerker van de klantenservice bij Ziggo per ongeluk ons account gewist, niemand kan nog iets aanpassen/veranderen in de Ziggo omgeving. Het probleem ligt inmiddels bij de 2e lijns IT afdeling, de “gewone” technische afdeling kan het ook niet oplossen. Met deze speciale afdeling is geen contact te krijgen, om de paar dagen bel ik zelf en hoor dan, via de klantenservice, dat er aan gewerkt wordt.
Heeft iemand anders ook zoiets meegemaakt bij Ziggo en heb je een tip hoe door te dringen tot Ziggo?

Dat het probleem wordt opgelost en dat er contact met mij wordt opgenomen, zodat ik weet hoe het er voor staat.
Door dit probleem kan ik bijvoorbeeld niet uitloggen op mijn pc, omdat ik anders niet meer bij mijn mail kan.
Mijn computer staat al 4 weken aan.

Ook een klacht indienen over Ziggo?