Klacht Ziggo: Hoge, onrealistische facturen voor mobiel verbruik na samenvoeging Ziggo/UPC!!

Klacht1@

Onze zoon heeft al ruim een jaar een mobiel abonnement die via Ziggo loopt, onze eigen provider. Een aanbieding voor euro 15 per maand, met een bundel van 1000mb. Nooit problemen met dit abonnement, onze zoon blijft keurig binnen de bundel en maakt alleen gebruik van internet via WiFi in de thuissituatie. Twee maanden geleden (kort na samenvoegen van Ziggo met UPC) veranderd dit ineens en worden wij in een zeer korte periode geconfronteerd met twee absurd hoge rekeningen. Volgens Ziggo heeft onze zoon enorm veel data verbruikt buiten zijn bundel om, wij kunnen dit in onze eigen metingen echter niet terugvinden. Bovendien maakt onze zoon gebruik van WiFi in de thuissituatie, het internetgebruik mag dus nooit van zijn bundel afgaan. Ziggo biedt geen oplossing maar komt alleen met tegenstrijdigheden waar wij als consument helemaal niets aan hebben!!

*Kwijtschelding van het teveel in rekening gebrachte.
*Bevestiging van het feit dat dit contract is opgezegd. Dit kan volgens Ziggo op ieder moment.

Ook een klacht indienen over Ziggo?