Klacht Ziggo: Hoge eindfactuur niet controleerbaar.

Klachtnummer
# 122603
Gebruiker
msbeen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wegens verhuizing en ontevredenheid over de wijziging van UPC naar Ziggo, hebben we besloten over te stappen naar een andere provider.
Nou krijg ik van Ziggo een e-mail over een eindfactuur die 3x hoger is dan normaal. In de mail zie ik alleen het bedrag, en dat ik m'n factuur kan inzien op "Mijn Ziggo". Helaas kan ik direct na ontvangst van de e-mail niet meer inloggen op "Mijn Ziggo".
De klantenservice heeft als enige oplossing voor mij, dat ze de factuur per post opsturen. De kosten hiervoor zijn €7,50!!!

De oplossing

Gratis inzicht in de hoge kosten op de factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?