Klacht Ziggo: Hoop ellende voor niets

Klachtnummer
# 328296
Gebruiker
Kimsa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Overstap naar ziggo met 3 maanden korting.
9 okt. Ziggo pakket gekregen
11 okt zou monteur komen, voor niets zitten wachten, zelfde dag opgezegd maar mevrouw kon niet in bestand komen. Voor alle zekerheid een mail gestuurd op 18 okt, zou direct in orde gemaakt worden.
22 okt factuur binnen, 85,62 euro ( korting waar)voor nog geen seconde internet en een hoop ellende.

De oplossing

Factuur terug draaien

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen