Klacht Ziggo: Horizon

Klachtnummer
# 128668
Gebruiker
Jeray
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Omdat wij veel problemen met het internet van ziggo hebben wouden wij overstappen naar kpn helaas kwamen wij er achter dat we een abonnement hebben bij ziggo dus helemaal niet weg kunnen zonder kosten te hebben.
Dus hebben wij besloten er het beste van te maken en een nieuw pakket met een horizon box erbij en een monteur die alles even aansluit zodat weg geen Problemen meer hebben met internet en aansluiten van de box. Helaas is de monteur vrijdag middag weg gegaan zonder resultaat het is nu dinsdag middag en nog steeds werkt de horizon box niet wel hebben wij al 4 keer 3 kwartier aan de telefoon gehangen met ziggo we krijgen gewoon geen datum wanneer alles gaat werken, als ik geen abonnement had bij ziggo hadden zij alles zo opruimen halen bij ben klaar met ze ik wil graag duidelijkheid over wanneer alles gaat werken!

De oplossing

Een datum wanneer we gebruik kunnen maken van de horizon box, en een vergoeding voor de telefoontjes, en eventueel een breder pakket zonder extra kosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen