Klacht Ziggo: Horizon box

Klachtnummer
# 177887
Gebruiker
Trienke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Donderdag 14 juli hebben wij een nieuwe horizon box gekregen omdat de oude niet goed was zei de monteur. Het kon tot donderdag avond even duren dat we geen tv hadden. Oké geen probleem. Donderdag avond half negen niks geen tv wij dus bellen met ziggo. Krijg je te horen nee duurt 24 uur voordat de nieuwe box geactiveerd wordt. Goed vrijdag avond acht uur geen tv. Bellen met ziggo. Sorry mevrouw maar het duurt 72 uur. Verdorie wat is het nou. Wij wachten het weekend af. Maandag geen tv. Weer bellen we maken en nieuwe ticket aan en dat kan 72 uur duren. Je wordt daar niet vrolijk van.
Onder tussen zijn we 1 week verder en hebben nog steeds geen tv. En er wordt alleen maar gesproken over 72 uur. Maar ben al meer dan 72 uur verder en heb nog niks. Mijn geduld is op een ga vooral niet tegen mij zeggen dat ik geduld moet hebben zoals ze doen want dan moet ik wel heel hard op mijn tong bijten. Mijn probleem moet opgelost worden en wil niks meer horen over 72 uur.

De oplossing

Zo snel mogelijk een geen 72 uur meer wachten anders moet ik maar andere stappen ondernemen ben er klaar mee.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen