Klacht Ziggo: Horizon

Klachtnummer
# 114668
Gebruiker
Niek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vandaag horizonbox gemonteerd ( 18 juni) door monteur van ziggo, alles prima, was de deur nog niet uit geen ondemand, door 2 mensen geholpen van de helpdesk, resultaat allesvastgelopen, zal doorverbonden met speciale afd. 45 min in wachtstand! woedend weer gebeld en nu wel doorverbonden , code 1030, bleek een bekend proleem te zijn! Moest maar afwachten op een oplossing, advies doe de coax maar in de tv kan je analoog kijken!wacht even af, anders komen ze de boel maar ophalen en herstellen in oude staat, als men weet van problemen lever dan niet uit, je krijgt alleen maar teleurgestelde mensen.

De oplossing

Een zo snel mogelijke oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen