Klacht Ziggo: Horizonbox word voor de 2e keer zomaar gedeactiveerd.

RubenNienhuis

Ongeveer een maand geleden wouden wij iets wijzigen in ons abbonement van ziggo televisie. We hebben dat toen doorgegeven maar kwamen erachter dat we het toch niet zo handig vonden. Volgens de klantenservice van Ziggo was dit geen probleem. Het zou ongeveer een dag duren voordat de horizonbox weer geactiveerd zou worden. 2 dagen later nog steeds geen verandering. Uiteindelijk na 4 dagen weer gebeld en toen kon het meteen opgelost worden en dat is gebeurt. Nu ongeveer een maand later gebeurt er precies hetzelfde terwijl we geen wijziging hebben doorgevoerd. Ons is 2x beloofd door Ziggo dat we er geen problemen meer van zullen krijgen. In totaal hebben we bijna 6 uur met Ziggo gebeld waarvan we 3 uur in de wacht staan. We hebben net gebeld naar Ziggo wat er aan de hand was en nu word er gezegd dat ze het niet kunnen activeren omdat het administratief nog niet geregeld is. Terwijl er al een maand voor bij is en de tv het al weer normaal deed. De medewerker wou ons niet verder helpen.

Wij willen graag weer televisie kijken zonder dat er problemen komen. Ook is er 2x beloofd dat we een maand gratis een zenderpakket mochten uitkiezen en dat we deze zelf moeten activeren. Na onze vakantie zien wij tot onze verbazing dat dat abbonement ook al verlopen is. Dus wij zouden graag in contact komen met iemand die ons wel graag wil helpen en het ook op kan lossen.