Klacht Ziggo: IBANservice

Klachtnummer
# 47036
Gebruiker
E.G.M. Pels
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds juli klant bij ziggo, vanaf begin al automatische incasso. Ging goed tot oktober 2013, toen kreeg ik opeens een onvriendelijke betalingsherinnering en werd er gelijk al gedreigd met incassokosten. Ik kijken of ik te weinig geld had op mijn rekening maar nee. Kijk ik op mijn ziggo zie ik dat mijn triodos rekening is omgezet door ziggo naar een IBAN-rekeningnummer maar met RABO als bank. Rekeningnummer zelf klopt alleen het bankgedeelte is verkeerd. Ik Ziggo bellen, zullen ze oplossen ik heb goede IBAN doorgegeven en rekening via ideal betaald. 2 maanden ging het goed en nu in januari weer hetzelfde probleem. Online kan je het niet wijzigen, dus je moet bellen tegen die ongelofelijk hoge kosten. Toen hing de medewerkster van ziggo ook nog een op om klokslag 20 uur als de financiele administratie dicht gaat.
WAARDELOOS... en ik weer euro's lichter door dat achterlijke 0900 nummer terwijl ZIJ fouten maken.

De oplossing

Ik zou graag willen dat mijn correcte rekeningnummer in het systeem komt zodat ik gewoon via automatische incasso kan betalen en dat ik er niet zelf steeds achteraan moet, terwijl het de fout van ziggo is. Ook wil ik dat de openstaande rekening via automatische incasso geïnd gaat worden en dat ik het niet alsnog via Ideal moet betalen.
Tevens zou ik compensatie willen voor mijn belkosten, want ik moet geld uitgeven om hun problemen op te lossen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties